سامانه الکترونیکی ارتباطی مردم و دولت- سامد- (سامانه 111)
شرح خدمت :
متقاضی برای ثبت شکایت و یا درخواست خود در سامانه سامد (111)، به آدرسwww.111.ir مراجعه و اقدام به ثبت شکایت می نماید. شکایات و یا درخواست های ثبت شده در سامانه مذکور، یا از سوی مسولین وزرات متبوع و یا از استانداری قزوین، به این دانشگاه ارجاع می گردد. پس از دریافت شکایت توسط کارشناس مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین، موضوع از طرق مختلف (اخذ نظریه کارشناسی از واحد تخصصی و ...) با توجه به موضوع شکایت مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد و در نهایت پاسخ مربوطه در سامانه سامد (111) بارگذاری میشود. متقاضی می تواند از طریق "کد رهگیری" و "دریافت پیامک" از نتایج بررسی شکایت، مطلع گردد.
شماره تماس مسئول شکایات سامد در دانشگاه علوم پزشکی قزوین: کارشناس مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات–33379061-028
فرآیند رسیدگی به شکایات سامانه سامد