عنوان خدمت : صدور پروانه فعالیت مسئولین فنی شرکت های حوزه فراورده های سلامت محور

شناسه خدمت : 16062245102

شرح خدمت : صدور مجوز فعالیت مسئول فنی ملزومات پزشکی برای مراکز درمانی، اصناف و شرکتهای توزیعی توسط اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو انجام می پذیرد.این خدمت به صورت الکترونیکی و حضوری عرضه می گردد که در صورت عدم نقص در مدارک نیاز به دوبار مراجعه حضوری به این اداره می باشد.یک حضور جهت اخذ مغرفی نامه برای عدم اعتیاد و سوء سابقه و یک حضور جهت ارائه اصل مدارک بارگذاری شده و صحت سنجی آنها می باشد.

نحوه و فرآینددرخواست خدمت : 1-مراجعه به سایت اداره کل تجهیزات پزشکی و لینک ثبت نام مسئولین فنی 2-ثبت نام در سامانه مسئولین فنی توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی 3-تکمیل فرم و دریافت نام کاربری و رمز عبور 4-مراجعه به سایت اداره کل تجهیزات پزشکی  با استفاده از نام کاربری و رمز عبور و تکمیل فرم و الصاق مستندات و تایید نهایی درخواست 5-دریافت کد رهگیری 6-اعلام کد رهگیری به کارشناس ثبت توزیع کنندگان اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو 7-بررسی فرم و مدارک توسط کارشناس ثبت توزیع کنندگان و تایید یا اعلام نقص 8-مراجعه حضوری متقاضی جهت ارائه اصل مدارک 9-صحت سنجی مدارک ارائه شده توسط کارشناس و تایید یا اعلام نقص در سامانه 10-بررسی مجدد و تکمیل نواقص آن توسط متقاضی و ارسال به کارشناس در صورت وجود نقص 11-تایید نهایی توسط کارشناس مسئول

مسئول ارائه خدمت:  خانم مهندس دینکانی

آدرس: قزوین - بلوار آزادگان - نبش مفتح - ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه - معاونت غذا و دارو – معاونت غذا و دارو - طبقه اول - انتهای راهرو - سمت راست

تلفن: 33663834-028

مستندات و مدارک مورد نیاز برای خدمت : 1-کارت پایان خدمت برای فرد مذکور 2-تصویر صفحه اول شناسنامه 3-تصویر کارت ملی پشت و رو 4-فرم تعهد نامه مسئول فنی 5-گواهی دوره آموزشی مسئول فنی 6-مدرک تحصیلی 7-ارائه سابقه کار 8-معرفی نامه بیمارستان/شرکت توزیعی/صنف (دارای مهر و امضا مدیر عامل شرکت توزیعی/صاحب پروانه)9- گواهی عدم اعتیاد 10-گواهی سوء سابقه

قوانین و مقررات خدمت: 
ویرایش سوم آیین نامه تجهیزات پزشکی،
دستورالعمل تاسیس و فعالیت شرکتهای پخش، توزیع و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی،
- دستورالعمل مسئولین فنی تجهیزات پزشکی


مدت زمان ارائه خدمت(به روز) : بررسی اولیه مستندات پس از دریافت کد رهگیری از متقاضی: پنج روز کاری، بررسی مجدد در صورت وجود نواص:3روز کاری پس از رفع نقص، بررسی اصل مدارک به صورت حضوری: دو روز کاری

ساعات ارائه خدمت : از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14

تعداد بار مراجعه خدمت: دو بار مراجعه حضوری:  1. دریافت معرفی نامه عدم اعتیاد و سوء پیشینه با هماهنگی قبلی   2. مراجعه جهت ارائه اصل مدارک با هماهنگی قبلی

هزینه های مورد نیاز جهت اخذ خدمت: هزینه ای بابت این خدمت اخذ نمی گردد.

فهرست استعلام از سایر دستگاه های اجرایی: گواهی عدم اعتیاد، گواهی عدم سوء پیشینه

سوالات متداول :

1-جهت تغییر مسئول فنی شرکت های توزیعی از کجا باید اقدام نمود؟ باید در کارتابل شرکت توزیعی در قسمت تغییر مسئول فنی وارد شده و اطلعات مسئول فنی جدید و قدیم را وارد نموده و پس از تایید نهایی کد رهگیری اخذ شده را به اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو اعلام نمایید تا موضوع بررسی گردد

2-آیا مسئول فنی مجاز به فعالیت در بیش از یک موسسه پزشکی می باشد؟خیر، مسئول فنی فقط می تواند در یک موسسه فعالیت نماید.

3-آیا مدیر عامل شرکت هم می تواند به عنوان مسئول فنی معرفی شود؟خیر ، لازم است مسئول فنی فردی به جز مدیر عامل شرکت باشد

4-گواهی دوره مسئول فنی چگونه اخذ می شود؟ابتدا باید در سایت انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی ثبت نام نموده و سپس در دوره مجازی و آزمون حضوری شرکت نمود.در صورت قبولی در این آزمون گواهی صادر می گردد.

5-برای اعلام انصراف مسئول فنی و قطع همکاری با شرکت/صنف چه اقدامی باید انجام داد؟مسئول فنی باید در کارتابل خود وارد شده و به صورت الکترونیکی درخواست قطع همکاری خود را ارسال نماید.

دسترسی به خدمت : به صورت حضوری و الکترونیکی(ترکیبی)

نمودار گردش کار : پیوست

درج لینک فرم  ثبت شکایات درخصوص خدمت : فرم یکپارچه طراحی شده توسط واحد فناوری اطلاعات دانشگاه

درج لینک فرم پیگیری از شکایات ثبت شده: فرم یکپارچه طراحی شده توسط واحد فناوری اطلاعات دانشگاه

  1. قابلیت دریافت نظر ارباب رجوع به صورت الکترونیکی در مورد خدمت/زیرخدمت

درج لینک فرم نظر سنجی الکترونیکی از خدمت : نظرسنجی الکترونیکی در پایان/ طی مراحل ارائه خدمت، فرم یکپارچه طراحی شده توسط واحد فناوری اطلاعات دانشگاه

امکان جمع بندی و ارائه گزارش نظرسنجی خدمت/زیرخدمت : از طریق دریافت فایل خروجی اکسل فرم ها

امکان مشاهده نتایج نظرسنجی در خصوص خدمت/زیرخدمت : (فایل اکسل مربوط به نظرسنجی الکترونیکی و حضوری درخصوص خدمت بصورت نمودار هر سه ماه یک بار قابل مشاهده در سایت باشد) صرفا فایل اکسل و داده ها قابل دانبود نباشد بلکه از طریق نمودارهای اکسل نمایش داده شود.

  1. قابلیت تهیه گزارش های تحلیلی متنوع از عملکرد

 متوسط زمان ارائه خدمت( و سایر شاخص های آماری مانند انحارف معیار، توزیع فراوانی و ....) : زمان اعلام شده در فرایند مربوطه از طریق رسم نمودار محاسبه و بصورت فایل pdf باقید زمان محاسبه (مثلا دوره سه ماهه) لینک شود.

لیست شهروندان دریافت کننده خدمات با مدت زمان نامتعارف (3+- انحراف استاندارد بیشتر یا کمتر از میانگین) و تحلیل دلایل آن: به اقتضای ارائه خدمت هر واحد نسبت به تهیه لیست شهروندان با همکاری کارشناس آمار آن واحد اقدام نمایید. (به طور مثال: دانشکده پزشکی، دانشجویان رشته پزشکی و پیراپزشکی عنوان شود، بیمارستان ها براساس نوع پذیرش اقدام نمایند و ....)

ردگیری دلایل تاخیر در ارائه خدمت: عدم تکمیل مستندات یا رفع نقص از طرف متقاضی

ردگیری دلایل نارضایتی شهروندان از کیفیت خدمت: این امکان وجود ندارد

سایر کزارش های تحلیلی : درصورت وجود سایر گزارشات تحلیلی درج شود.

  1. خدماتی که بصورت الکترونیکی  از طریق فرم یا سامانه قابل ارائه می باشد

قابلیت دسترسی به زیر خدمت از پنجره واحد :

http://imed.ir/Default.aspx?PageName=Pages&ID=82

قابلیت پذیرش درخواست زیرخدمت به صورت الکترونیکی (بارگذاری مدارک، ثبت مدارک و ...):

 ثبت نام و بارگذاری مدارک به صورت الکترونیک انجام می گردد.

ثبت مشخصات (تکمیل فرم ها)

بارگذاری مدارک: بارگذاری مدارک تنها به صورت الکترونیکی امکانپذیر است.

ثبت مدارک(تایید): ثبت مدارک به صورت الکترونیکی بوده و پس از ثبت به متقاضی کد رهگیری اختصاص داده می شود.

پرداخت الکترونیکی : برای این خدمت هزینه ای دریافت نمی شود

قابلیت ارائه رسید الکترونیکی و تعیین زمان صدور پاسخ خدمت/زیرخدمت

ارائه رسید خدمت: پس از ثبت نهایی در سامانه رسید به همراه کد رهگیری به صورت الکترونیک به متقاضی داده می شود

درج زمان صدور پاسخ در رسید: امکان درج زمان پاسخ در رسید وجود ندارد.سامانه در اختیار اداره کل تجهیزات پزشکی می باشد.

قابلیت ارائه الکترونیکی کد رهگیری منحصر به فرد در لحظه پذیرش درخواست: پس از ثبت نهایی درخواست توسط متقاضی کد رهگیری منحصر بفرد به متقاضی اختصاص داده می شود.

قابلیت رهگیری الکترونیکی مراحل گردش کار خدمت/زیرخدمت: متقاضی با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می تواند وارد کارتابل خود شده و مراحل گردش کار پرونده خود را ملاحظه نماید.

قابلیت تعامل الکترونیکی با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام خدمت : پس از اخذ کد رهگیری ، متقاضی می تواند از طریق پست الکترونیکی اداره یا شماره واتساپ 09108954515 کد رهگیری خود را به اداره تجهیزات پزشکی اعلام نماید.

اعلام نواقص پرونده از طریق الکترونیکی به کارتابل متقاضی ارسال می گردد.

ارائه پاسخ زیرخدمت به صورت الکترونیکی: در مرحله نهایی و در صورت تایید مسئول فنی ، متقاضی می تواند با ورود به صفحه شخصی خود از طریق نام کاربری و رمز عبور،تایید نهایی پرونده خود را در گردش پرونده مشاهده نماید.
 

نمودار گردش کار :
دریافت نمودار
 

 

        

عنوان خدمت: صدورپروانه فعالیت مسئولین فنی شرکت های حوزه فرآورده های سلامت محور

شناسه خدمت: 16062245102

شرح خدمت:

  • ثبت نام مسئول فنی درسامانه TTAC دربخش حقیقی و حقوقی و انتخاب نام کاربری و رمز عبور
  • ورود مجدد مسئول فنی به بخش حقیقی و حقوقی و تکمیل اطلاعات شخصی و بارگذاری اصل مدارم اسکن شده
  • مراجعه مسئول فنی به همراه اصل مدارک بارگذاری شده به یکی از معاونت های غذا و دارو جهت تایید نهایی صلاحیت
  • ثبت نام مدیرعامل در سامانه TTAC دربخش حقیقی و حقوقی و انتخاب نام کاربری و رمز عبور
  • ورود مجدد مدیرعامل به بخش حقیقی و حقوقی و تکمیل اطلاعات شخصی و بارگذاری اصل مدارک اسکن شده
  • ورود مدیرعامل به سامانه TTAC و بخش اشخاص حقیقی و حقوقی
  • انتخاب بخش مسئول فنی و جستجوی مسئول فنی مورد نظر
  • انتخاب مسئول فنی و دعوت به همکاری توسط مدیر عامل
  • قبول همکاری توسط مسئول فنی از طریق کارتابل مسئول فنی
  • انتخاب نام کاربری برای مسئول فنی و ادامه تا اتمام فرایند توسط مدیرعامل از طریق کارتابل مدیرعامل
  • ارسال نام کاربری انتخاب شده و رمز ورود به مسئول فنی توسط سامانه TTAC
  • مدیرعامل باید پروانه صادره را پرینت و پس از مهر و امضاء تحویل مسئول فنی نماید.

مسئول ارائه خدمت: آقای پیام یزدانی

نشانی : قزوین - بلوار آزادگان - نبش مفتح - ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه - معاونت غذا و دارو – طبقه همکف – راهرو شماره دو - سمت چپ - اداره نظارت بر مواد غذایی

تلفن :5-33672784-028

مدارک مورد نیاز: درخواست کتبی/اسکن صفحه اول شناسنامه/اسکن کارت ملی/اسکن عکس/اسکن گواهی امضاء/اسکن مدرک تحصیلی/ اسکن کارت پایان خدمت برای آقایان/اسکن گواهی های دوره های گذرانده شده مرتبط با وظایف مسئول فنی/ سوابق پروانه های صادره

قوانین و مقررات خدمت:  

سایت سازمان غذا و دارو ایران https://www.fda.gov.ir/

متوسط زمان ارائه خدمت: 5/2 ساعت

ساعات ارائه خدمت: ساعت اداری و غیراداری ( بصورت سیستمی)

تعداد بار مراجعه حضوری: یک بار

هزینه ارائه خدمت به خدمت گیرندگان: مبلغ  560000 ریال به شماره حساب2173319011008

فهرست استعلام از سایر دستگاههای اجرایی: برای ارائه خدمت نیاز به استعلام از دستگاه اجرایی خاصی نمی باشد.

سوالات متداول:

  • آیا نیاز به مراجعه حضوری متقاضی می باشد ؟

ارائه معرفی نامه مسئول فنی در معاونت غذا و دارو و یا واحد غذای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان قزوین ( بسته به محل استقرار ) باید به صورت حضوری صورت گرفته و ما بقی مراحل توسط مسئول فنی و از طریق سامانه TTAC صورت می گیرد. بعد از بارگزاری اطلاعات مورد نیاز در سایت جهت تایید مدارک باید مسئول فنی به صورت حضوری به معاونت غذا و دارو استان قزوین مراجعه نماید.

  • آیا واریز هزینه های مربوطه به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد ؟

بله.واریز هزینه های مربوطه حتما باید از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه TTAC انجام شود.

  • مدارک بارگزاری شده در سامانه TTAC چگونه ارسال شود ؟

بعد از بارگزاری مدارک کارشناس گروه غذایی و یا آرایشی و بهداشتی انتخاب و سپس گزینه ارسال زده شود.

  • شماره فعالیت مسئول فنی در کدام قسمت می توان مشاهده نمود ؟

شماره فعالیت مسئول فنی در کارتابل مدیر عامل قسمت مسئولین فنی بخش پروانه های شرکت قابل مشاهده است.

دسترسی به خدمت: بارگذاری مدارک و دریافت پروانه مسئول فنی بصورت الکترونیکی. ولی ارائه اصل مدارک به معاونت به صورت حضوری انجام می گردد.
 

نمودار گردش کار :
دریافت نمودار
 


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0