عنوان خدمت : ارائه خدمات درمانی سرپایی بیمارستان شهید رجایی
نوع خدمت : G2C
ترکیبی
نوبت دهی بصورت تلفنی و سامانه nobat.qums.ac.ir
حضوری جهت دریافت خدمت
شناسه خدمت : 16022573105
شناسنامه خدمت: مشاهده
توافقنامه سطح خدمت : مشاهده
مسئول خدمت:
دکتر مجید ستوده
مدیر امور بیماریها،
زهرا سادات مقتدوی
33676464
قوانین و مقررات :
ماده 74 قانون و برنامه ششم توسعه
شرح خدمت :
کلیه درمانگاه های بیمارستان ها نوبت صبح
و کلینیک ویژه دانشگاه در نوبت عصر sc.qums.ac.ir
کلینیک ویژه دانشگاه شامل تمام تخصص ها و فوق تخصص های پزشکی در 12 واحد کلینیکی و در تمامی شهرستانها در حال ارائه خدمت به کلیه شهروندان می باشد.
بطور مثال درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان قدس به صورت صبح وعصر ) کلینیک ویژه ( آماده ارائه خدمات
درمانی سرپایی ) ویزیت بیماران ( به کودکان و بزرگسالان )فقط بیماری مربوط به گوش و حلق و بینی می باشد و در نوبت شب
واحد درمانگاه این مرکز توسط پزشکان عمومی فعال می باشد . نوبت دهی به دو صورت تلفنی و حضوری و با ارائه کد ملی امکان
پذیر می باشد که پس از انجام نوبت دهی در واحد پذیرش نوبن بیمار ثبت و تایید می شود و هزینه مربط به خدمت از طریق POS
به حساب درآمد بیمارستان واریز و در نهایت توسط پزشک انتخاب شده ویزیت صورت می گیرد .
مسئول ارائه خدمت:
الهام احسان سرپرستار درمانگاه صبح و سید کریم حسینی به عنوان مسئول درمانگاه عصر پاسخگویی از طریق تلفن های بیمارستان 02833334808
مستندات و مدارک مورد نیاز برای خدمت : ارائه کد ملی و تایید استحقاق درمان بیماران
مدت زمان ارائه خدمت به روز : مدت زمان انجام ارائه خدمت ویزیت توسط پزشک بین 6 تا 10 دقیقه می باشد. مدت
زمان حضور تا زمان ویزیت به نوبت و به تعداد بیماران بستگی دارد که در درمانگاه صبح از ساعت 8 تا 12 و عصر از 13 تا 20 می باشد .
ساعات ارائه خدمت : درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی از شنبه تا چهار شنبه صبح و عصر و و ارائه خدمات بیمارستان در
کلیه ایام هفته و به صورت شبانه روزی انجام می شود .
تعداد بار مراجعه خدمت: جهت انجام ویزیت بیماران مراجعه حضور می باشد .
هزینه های مورد نیاز جهت اخذ خدمت:
پزشک عمومی 58200 ریال
پزشک متخصص 73000 ریال
پزشک فوق تخصص 88000 ریال
متخصص روانپزشک 92000 ریال
فوق تخصص روانپزشک 110000 ریال
امکان وجود پرداخت الکترونیکی از طریق درگاه های الکترونیکی بانک ها وجود دارد.
فهرست استعلام از سایر دستگاه های اجرایی: سازمان های بیمه تامین اجتماعی و سلامت جهت تایید استحقاق درمان به صورت اپلیکیشن
دسترسی به خدمت : به سه صورت حضوری ، الکترونیکی ، ترکیبی از هر دو مورد
حضوری : پس از مراجعه به باجه پذیرش سرپایی و دریافت نوبت و سپس پرداخت هزینه درمان در صف انتظار جهت ویزیت و
درنهایت ویزیت بیمار توسط پزشک درمانگاه
ترکیبی : دریافت کد رهگیری از طریق نوبت دهی تلفنی و مراجعه به باجه پذیرش و دریافت نوبت و سپس پرداخت هزینه درمان در صف انتظار جهت ویزیت و در نهایت ویزیت بیمار توسط پزشک درمانگاه
نمودار گردش کار
قابلیت دسترسی به زیر خدمت از پنجره واحد :
پرداخت الکترونیکی : امکان پرداخت الکترونیکی از طریق POS وجود دارد.
ارائه رسید خدمت: با کد رهگیری قابل پیگیری است
قابلیت ارائه الکترونیکی کد رهگیری منحصر به فرد در لحظه پذیرش درخواست: به تلفن همراه اعلام شده کد
رهگیری ارسال می گردد .
قابلیت تعامل الکترونیکی با ارباب رجوع در مراحل مختلف انجام خدمت : ارائه کد رهگیری به واحد پذیرش سرپایی و تایید نوبت اخذ شده به صورت تلفنی
ارائه پاسخ زیرخدمت به صورت الکترونیکی: تایید به صورت حضوری و پس از انتظار تا رسیدن نوبت و در نهایت ویزیت پزشک انتخاب شده
میزان رضایت ارباب رجوع