کارکنان بایگانی، مسئولیت تشکیل پرونده، بررسی و تکمیل فرم تکمیل مدارک کلیه دانشجویان در طی دوران تحصیل، اعلام کسری و نواقصی پرونده به دانشجو و صدور تکمیل مدارک جهت دانشکده ها و کلیه ی امور مرتبط با پرونده دانشجویان را به عهده دارند.در ادامه به معرفی کارکنان این اداره و ارائه اطلاعات مربوط به آن پرداخته میشود.
قابل توجه دانشجویان:
به اطلاع کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل میرساند جهت رفع نواقضی پرونده و جلوگیری از اتلاف وقت در زمان فارغ التحصیلی، حداقل یک سال قبل از تاریخ فارغ التحصیلی احتمالی، شخصا به بایگانی آموزش کل مراجعه نمایند.
![](/_vce/images/other_pic/border_210-300x29.png)
معرفی کارکنان بایگانی
مراحل درخواست تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی