*نام مسئول: خانم شهلا سلیمانی
*راه ارتباطی: 33335800 داخلی

فرایند رسیدگی به شکایات

مراجعینی که در شیفت صبح از روند ارائه خدمات پزشکی ، پرستاری و.... اعتراضی دارند میتوانند به واحد رسیدگی به شکایات واقع در طبقه همکف بیمارستان (نام مسئول : آقای فرزامی) مراجعه نمایند و پس از اعلام شکایات خود و توضیحات لازم به ایشان، رسیدگی به شکایات در اسرع وقت انجام میگردد.

مراجعینی که در شیفت عصر ، شب و روز های تعطیل از روند ارائه خدمات پزشکی ، پرستاری و.... اعتراضی دارند، میتوانند به دفتر پرستاری واقع در طبقه اول واحد اداری مراجعه نمایند و شکایت خود را مطرح نمایند. سوپروایزر کشیک در اسرع وقت موضوع را پیگیری مینماید.


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0