1 – پیش بینی و نظارت بر تنظیم و اجرای بودجه.
2- تشخیص نیاز ، تعیین اولویتها و نظارت بر خرید.
3- شرکت در سمینارها ، کمیسیونها و جلسات مختلف و تهیه گزارش .
4 - نظارت بر آموزش ضمن خدمت پرسنل و ارزشیابی کارکنان تحت پوشش .
5 - ایجاد راهکار و فضا مناسب در جهت رضایتمندی پرسنل وتکریم ارباب رجوع .
6- نظارت بر حسن انجام فعالیتهای اداری و مالی و مراقبت در حفظ و رعایت مقررات مربوطه .
7- ایجاد ارتباط و هماهنگی با دیگر معاونت ها و بخش های دانشکده با توجه به خط مشی تعیین شده .
8- برنامهریزی و سازماندهی فعالیت های مربوطه وتعیین وظایف و صدور مسئولیت ها و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی .