پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هریک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه درخصوص فرایند ثبت شکایت در مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات ، ما را در ارتقای سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. جهت تکمیل فرم از مرورگر موزیلا فایرفاکس و یا گوگل کروم استفاده نمایید و در صورت استفاده از اینترنت اکسپلورر اگر با تکمیل فرم، صفحه مجدد بارگذاری شد، لطفاً یک بار دیگر اطلاعات را تکمیل فرمایید تا پیغام با موفقیت ثبت شدن را مشاهده نمایید .
1398/08/26
* شغل
جنسیت
سن
* تحصیلات
تعداد دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر
شفافیت فرایندی
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی دریافت مدرک
انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
تسلط بر فرایند
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
زمان فرایند
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
نظام مند بودن فرایند
نظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
کلیت فرایند
احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود در میزخدمت الکترونیکی دارید مرقوم فرمایید:
متن پیشنهاد