شرح وظایف بازرسی و پاسخگویی به شکایات :

 
1.             دریافت شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی و بررسی پیرامون صحت و سقم موارد و پیگیری موضوع تا اخذ نتیجه و نهایتأ پاسخگویی به شاکی .
2.           پاسخگویی حضوری و تلفنی به مراجعین و راهنمایی و رفع مشکل در موارد مرتبط .
3.             برقراری ارتباط مستمر با دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و اجرای خط مشی ها و سیاستها و دستورالعملهای ابلاغی .
4.             تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر ، دوره ای و یا موردی از واحدهای زیر مجموعه ( ستادی و شهرستانی )
5.           اعلام موارد تخلف اداری مشهود کارکنان و مدیران در حین بررسی شکایات یا بازرسیهای انجام شده به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و دریافت نتیجه اقدام هیأت جهت انعکاس به شاکی .
6.             بررسی مستمر روشها و فرآیند انجام کار در اداره
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 1233
تعداد بازديد کنندگان سايت: 53376183 تعداد بازديد زيرپورتال: 669134 اين زيرپورتال امروز: 735 سایت در امروز: 22287 اين صفحه امروز: 1