معرفی
کاربر گرامی خواهشمند است درصورت عدم رضایت از پاسخ دریافت شده از شکایت ، به روی اعمال اعتراض کلیک نمایید .
رسول اکرم (ص) :

هرکس برادر مسلمان خود را با کلمه ای لطف آمیز تکریم کند و غم او را بزداید همواره در سایه جاودان لطف الهی است.
 
مراجعین محترم


با سلام، فرمی  که در اختیار شما قرار گرفته است به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات شما از سیستم های اداری ، درمان  می باشد  لذا خواهشمند است ضمن تکمیل نمودن دقیق ما را در ارائه خدمت بهتر به شما عزیزان  یاری فرمایید.


 

خواهشمند است قبل از پرکردن فرم شکایت pdf  تهیه شده را کامل مطالعه نمایید

برای مشاهده pdf لطفا کلیک فرمایید 

لطفا فرم زیررا به دقت تکمیل نمایید:

 
برای ثبت فرم از مرورگر   mozilla firefox یا google chrome استفاده نمایید .درصورتی که با ie فرم را تکمیل می کنید  برای اولین بار با زدن دکمه ثبت صفحه refresh میشود ولی برای دومین بار ، عمل ثبت انجام می گردد .
لطفاٌ  بعد از ثبت فرم ، کد رهگیری که سیستم به شما  ارائه مینماید . را تا به نتیجه رسیدن شکایت خود نگهداری نمایید . برای پیگیری از روند شکایت خود باید کد رهگیری را در اختیار داشته باشید
 
شرح وظایف بازرسی و پاسخگویی به شکایات :

 
1.             دریافت شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی و بررسی پیرامون صحت و سقم موارد و پیگیری موضوع تا اخذ نتیجه و نهایتأ پاسخگویی به شاکی .
2.           پاسخگویی حضوری و تلفنی به مراجعین و راهنمایی و رفع مشکل در موارد مرتبط .
3.             برقراری ارتباط مستمر با دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت متبوع و اجرای خط مشی ها و سیاستها و دستورالعملهای ابلاغی .
4.             تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر ، دوره ای و یا موردی از واحدهای زیر مجموعه ( ستادی و شهرستانی )
5.           اعلام موارد تخلف اداری مشهود کارکنان و مدیران در حین بررسی شکایات یا بازرسیهای انجام شده به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و دریافت نتیجه اقدام هیأت جهت انعکاس به شاکی .
6.             بررسی مستمر روشها و فرآیند انجام کار در اداره